niedziela, 26 kwietnia 2015

O nie! Kolejny blog...

Hej, cześć czołem!

Założyłam bloga.
Wow.
Kiedyś już dwa prowadziłam, ale niedługo.
Dlaczego postanowiłam założyć jeszcze raz?
Motywacja!
Ten blog ma być dla mnie motywacją.
I też w pewien sposób dziennikiem.

Tematyka bloga?
Ogólna.
Myślę, że znajdzie się w nim wszystko. 
Ale najczęściej wszystko co związane z lifestyle'm, czy urodą.
Urodą. Właśnie!
Jakiś czas temu zaczęłam zwracać uwagę na to, czego używam do włosów, do twarzy. Co jem, co robię. 
Zaczęłam bardziej dbać o włosy. Włosomaniaczka? Raczej nie. Jeszcze nie...
Dlatego chcę zamieszać tu wszystko co robię w kierunku lepszej mnie, aby później móc porównać.
Zobaczyć progres, a nie regres.  NICE TRY DEB. 
Myślę, że osoby które będą mnie śledzić (oczywiście w blogosferze ) mogą też z tego skorzystać.

Indżoj end stej tjund! 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

konkurs

konkurs
ja

© enjoy today!, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena